Groseri,
1989 yılının Haziran ayında Ersin Özdemir, Mehmet Ali Önür ve Levent Uğurses
kuruculuğunda 3 kasa, bir şube ile başladığı marketçiliğe, Ekim 2019 itibari
ile 175 kasa, 28 mağaza ile devam etmektedir. Adanalı, market kültürüne tamamen
yabancıydı. Markete girmek, vatandaşa lüks ve pahalı bir mağazaya girmek gibi
itici geliyordu
Groseri,
bu önyargıyı yıkmak için yıllarca mücadele verdi. Klimalar çalışırken,
marketlerin kapıları sonuna kadar açık tutuldu. Bedava ekmek dağıtımı yapıldı.
Ancak, bugün bakıldığında market kültürünü benimseyen bir Adana görmek
Groseri’yi son derece mutlu etmektedir.Groseri’nin hedefi; bölgesel olmak fakat
farklılığı yakalamaktı. Bu anlamda Groseri; müşteriyle gündemi paylaşarak
yaşanan heyecanlara ortak olan ve müşteri farklılığını yakalamayı başaran bir
market olmuştur. Aynı hedefleri “ global düşün, lokal yaşa “ mantığıyla devam
ettirmekteyiz.Groseri; teknolojiyi yakından takip eden, güler yüzlü, ilgili
personel anlayışı ve kalitede ucuzluk prensibiyle hizmet veren bir market
olmuştur. Groseri, bölgesel düzeyde ve şehir içerisinde faaliyet gösteren bir
market olarak bölgede, her geçen gün biraz daha fazla istihdam yaratmakta,
"Bölgenin parası bölgede kalsın" mantığı ile hareket etmektedir.
Groseri,
ülkemizde yaşanan ekonomik krize rağmen yatırım yapmaktan kaçınmayarak; her yıl
market yatırımlarına devam etmektedir. Groseri; şimdiye kadar hiçbir
müşterisinin istediği markayla kavga etmemiş, raftan mal kaldırmamıştır. Firma
ile ihtilaf yaşandığında dahi bu ürüne kesinlikle yansıtılmamıştır. Groseri; bölgemizde kalite-fiyat dengesinde en iyiyi yakalayan ve
en iyi ürünü en iyi fiyatlarla ortalama en uzun süre satan market olma gururunu
yaşamaktadır. Groseri de reyonlara giren tüm ürünler TSE şartlarına uygun, gıda
üretim sicili onaylı ürünlerdir. Groseri yönetimi; aile şirketlerindeki
sıcaklığı, kurumsal şirketlerdeki hiyerarşik düzen prensibini misyon
edinmiştir.
Groseri,
teknoloji ve otomasyondaki yüksek standartla sadece müşterisine kasada hızlı
servis sunmakla kalmamış; raporlar, analizler, grafikler hazırlayarak kategori
yöntemi, raf yöntemi, çeşit yöntemi konularındaki verileri de firmalarla
paylaşmıştır.