İŞ ORTAKLARIMIZ
Red Bull Gıda Dağıtım ve Pazarlama Tic. Ltd. Şti

Red Bull Gıda Dağıtım ve Pazarlama Tic. Ltd. Şti

Uzak Doğu’da kullanılan işlevsel içeceklerden ilham alan Dietrich Mateschitz 1980’lerin ortalarında Red Bull’u kurdu. Sadece yeni bir ürünün piyasa çıkmasını sağlamadı aynı zamanda benzersiz bir pazarlama konsepti de geliştirdi ve 1 Nisan 1987'de Red Bull Enerji İçeceği'ni Avusturya'da satışa sundu. Böylelikle yeni bir ürün kategorisi doğdu: Enerji içecekleri.

2018 yılı sonu itibariyle 6,8 milyar kutu satışına ulaşan Red Bull’un dünya genelinde 171 ülkede 12.239 çalışanı bulunmaktadır.

Seher Gıda A.Ş.

Seher Gıda A.Ş.

2003 yılında faaliyete geçen Seher Gıda, çeşitli gıda ürünlerini pazarlayan bir şirkettir. 176 çalışanı ile 130 ürün çeşidine sahip Şirketin, satış ve pazarlamasını yaptığı başlıca ürün grupları; pastörize süt, yoğurt, meyveli yoğurt, beyaz peynir, kaşar peynir, krem peynir, tereyağı ve ayran gibi ürünleri içeren pastörize ürünler grubudur.

Seher Gıda’nın satış ve pazarlamasını yaptığı ürünler, üretim aşamasından tüketileceği ana kadar +4 °C'de muhafaza edilmesi gereken ürünlerdir. Soğuk zincirde ürün dağıtımı, Seher Gıda’nın başlıca uzmanlık alanlarından birisidir. Ürün satış ve dağıtımında kullandığı tüm araçlar ve depolar +4 °C soğutma kapasitesine sahiptir.

Tüm ürünlerini başta İstanbul, Ankara, İzmir olmak üzere, Bölge Müdürlükleri vasıtası ile Türkiye çapındaki yaygın distribütörlükleri ve zincir mağazalar satış grubu kanalından, büyük, orta çapta marketler ve bakkallara düzenli ve kaliteli servis anlayışı ile ulaştırmaktadır.

Kerevitaş Gıda San. A.Ş.

Kerevitaş Gıda San. A.Ş.

Türkiye’de perakende dondurulmuş gıda sektörünün ilk şirketi olan Kerevitaş Gıda Sanayi, 1970 yılında Bursa’nın Akçalar ilçesinde kuruldu. Öncelikli faaliyeti İskandinav ülkelerine canlı kerevit ihracatı olan Kerevitaş, ihracat yaptığı ülkelerden gelen istekler doğrultusunda 1980 yılında dondurulmuş meyve ve sebze üretimine ve ihracatına başladı.

1990 yılına gelindiğinde SuperFresh markası ile meyve-sebze, su ürünleri ve pizza çeşitleriyle Türkiye’de perakende pazarına giren ilk firma olan Kerevitaş, Türk tüketicisini, o zamanlar için son derece yenilikçi anlamlar taşıyan ‘dondurulmuş ürün kavramı’ ile tanıştırdı. Kerevitaş, birkaç yıl içinde sektörünün ilk dondurulmuş milföy ve börek çeşitlerini de ürün gamına ekledi. Kerevitaş bugün SuperFresh markasıyla perakende kanalındaki toplam 128 ürünüyle dondurulmuş gıda pazarının en zengin ürün gamına sahip şirketi konumunda.

1993 yılında ürün gamını genişleterek ton balığı konservesini pazara sunan Kerevitaş, 1994 yılında ‘ilk konserve mısır’ ile raflardaki yerini aldı. Sektördeki yenilikçi tutumu, kalite ve hijyene verdiği önem Kerevitaş’ı ve markası SuperFresh’i sektörün jenerik markası haline getirdi.